Tuesday, February 4, 2014

Kehidupan pasca SPM


“In three words I can sum up everything I've learned about life: it goes on.” 
 Robert Frost


Assalamualaikum !

Pejam celik pejam celik dah nak masuk 3 bulan dah batch 1996 nih habes SPM . Tak lama lagi keputusan SPM dah nak keluaq !!! ada yang kata 20 Mac laa ada yang kata 27 Mac tapi yang pasti aku




Walaupun pada hakikatnya macamni




Gila hang tak takut ! 

Walaupun keputusan SPM tak keluaq lagi , tapi ada yang dah melanjutkan pelajaran ke menara gading macam dah start belajaq laaa contohnya ada kawan yang dapat masuk UPM ( Universiti Putra Malaysia ) , UTP ( Universiti Teknologi Petronas ) dan sebagainya.

Apa2 pun gudluck kepada anda semua yang dah masuk alam U ! 



Jeleswz dowwww.

Kerja pulak . Aku try la job hunting kat Kulim nih namun aduh , memang full ! takdak langsung keja kosong ! Ada tu ada ,  tapi balik lewat malam, ayah tak bagi  :(

Komen2 yang berbaur pekerjaan di group kelas


Jeleszz dowwww ...


Tidak kurang juga kepada budak2 PLKN , amboih kemain seronok yaa mereka . Macam2 depa post kata seronok n dapat kawan baru semua sehingga membangkitkan rasa cemburuss di dalam jiwa sebab tak dapat PLKN . Duluuuuuu aku punya syok bila tau tak dapat PLKN n gelakkan orang yang dapat PLKN hahahaha.




Sekaranggggggggg jeeleszw dowww.

Hmmmm life must go on .Takpa , apa apa pun Selamat berkhidmat untuk negara !



Oh ya, macamana pulak dengan budak2 lepasan SPM lain yang tak keja , tak further study n tak dapat PLKN ?

Of course ada yang busy amek lesen moto dan kereta , ada yang busy belajaq masak , ada yang improvekan English depa, ada yang bercuti di dalam serta di luar negara dan ada jugak yang buat research untuk course2 yang sesuai untuk depa . Tapi ...


Ada jugak orang kata depa BOSAN  lepas SPM nih !



Aku pun macamtu jugak , aku mengaku sesungguhnya memang amatlaaa bosan kehidupan selepas SPM nih , dulu rancang bagai nak buat itu ini tapi sekarang HAHAHAHAHAHA (paham2 la sebab apa aku gelak)


Pastu takpalaa time aku dok online belek2 facebook mencari information2 untuk course apa yang sesuai dengan aku kat satu group nih tiba - tiba aku terbaca ni 




And i was like 



So , tak terlambat lagi . Marilah kita memanfaatkan sisa - sisa cuti nih sebelum keputusan SPM dikeluarkan . Bersyukurlah ! Sebab nanti memang life kita akan busy gila n time tuh toksah dok complaint . Time cuti sekarang awat hang tak guna elok - elok ? *pesanan untuk diri sendiri

Oh , group kat facebook yang aku maksudkan tu nih

Memang bestlaa dan information2 yang depa semua post tuh sangat berguna :D 

Toodles ~~!! 



@aliayeah 









No comments:

Post a Comment